wtorek, 7 lipca 2015

LBA 2



Ludzie! Druga nominacja! No czy was coś boli? Dobra nieważne. Dziękuję z całego serca Oli (Wathewie) za nominację. Tak, więc pytania:
1.  1     Czy przeszło Ci kiedyś przez głowę myśl, zamknięcia bloga?
Jak dobrze wiesz tak. Nawet nie raz, ale co tam. Ale ważniejsze jest chyba, że go nadal nie usunęłam, co nie?

2. Jesteś pesymistą, realistą, czy optymistą?
W moim przypadku to różnie z tym bywa. Zależy od mojego nastroju. Przeważnie staram się być optymistką, ale nie zawsze mi to wychodzi. Tak, więc jestem jakby wszystkim po trochu.

3. Czy jest jakaś emotikona, która cię denerwuję, bądź irytuje?
Niee. Chyba, w każdym bądź razie na chwilę obecną nie mogę sobie nic takiego przypomnieć

4. Uważasz, że, na jakim wieku mogłabyś się zatrzymać i mieć go na zawsze?
Ciekawą rzeczą jest to, że ja się wcale nie czuję na swój wiek. Na świecie jest wiele rzeczy, których nie da się odwrócić czy zatrzymać. I właśnie jedną z takich rzeczy jest czas. Ale cóż jak by była taka możliwość, to chyba zostałabym przy swoim obecnym wieku. Ale cóż taka możliwość nie istnieje tak, więc człowiek będzie dojrzewał i starzał się aż w końcu zaliczy bliskie spotkanie z dębową deską.

5. Czy masz w życiu zasady, których się trzymasz? Jeśli tak, to jakie - Jeśli chcesz się nimi podzielić oczywiście ;3
Ciekawe pytanie. Nie wiem czy mam jakieś zasady, których się trzymam. Na pewno moją podstawową zasadą jest nie ufanie ludziom. Po dłuższej chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że mam takich jeszcze kilka, ale nie chcę się nimi dzielić.

6. Jaka według Ciebie postać z kreskówki/bajki jest wzorem do naśladowania? Dlaczego?
Twórcy kreskówek czy bajek kształtują charaktery ich postać tak by pasowały one do scenariusza, opowiadania czy tego, do czego akurat potrzebują takiej postaci. Nie sądzę by sama postać mogła dla kogoś stanowić wzór, lecz być może niektóre jego zachowania, zwyczaje czy postawa są dla innych przykładem. Ja osobiście nie mam takiej postaci.

7. Jaką bajkę i piosenkę najbardziej wspominasz z dzieciństwa?
Bajek mam kilka. Tu je wymienię: Niedźwiedź w dużym niebieskim domu, Baranek Shaun, Król Lew i kilka innych, których tytuły niestety zatarły się w mej pamięci. A co do piosenek to chyba: Łapy cztery łapy.

8. Jaka jest twoja ulubiona liczba?
Mam takie dwie: 8 i 22

9. Gdybyś mogła się przemieniać, kiedy chcesz w jakiekolwiek zwierzę. Jakie by ono było?
W jakiegoś ptaka. Chciałabym zaznać tej wolności, tego braku ograniczeń. Chciałabym uciec od tego wszystkiego i polecieć

10. Jak widzisz swoje życie za 10 lat?
Trudne pytanie, bo jako że nie mam zbyt wygórowanych ambicji nie wiem, co będę w przyszłości robiła. Cóż można powiedzieć, że nie mam żadnego planu na przyszłość.

11. Masz ostatni tydzień życia. Jak go spędzasz?
Skoczę na bandżi ( nie wiem jak to się poprawnie piesze, więc napisałam tak) i ze spadochronem. Zaszaleję. Zrobię masę głupich rzeczy. Może bym pocałowała chłopaka, który mi się podobał? Och nie wiem, ale na pewno poniosłaby mnie chwila.

To tyle.
Ja chciałabym nominować:
 Emi (Emila Yasminne Bley)
Spite X
Mirami
Lorelei canterina
Alissia

A teraz moje pytania:
1.       Czy zmieniłabyś swoje życie? Jeśli tak to, co byś w nim zmieniła?
2.       Jak długo masz jeszcze zamiar prowadzić swojego bloga?
3.       Ile czasu przeważnie zajmuje ci napisanie jednego rozdziału?
4.       Jak byś opisała siebie w kilku zdaniach?
5.       Jaki jest twój ulubiony film?
6.       Masz jakiś pomysł na to, co będziesz robić w przyszłości?
7.       W jakiego koloru ciuchy się przeważnie ubierasz?
8.       Masz jakieś przezwisko?
9.       Jakie jest twoje ulubione zwierze?
10.   Jakie było twoje uczucie, gdy wstawiłaś pierwszy post (rozdział), czy co tam pierwszego wstawiłaś?
11.   Co czułaś widząc pierwszy komentarz?

To wszystko z mojej strony. Pozderki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz