niedziela, 5 lipca 2015

LBA

Na wstępie chciałabym podziękować Emi za nominację do LBA, czyli "Liebster Blog Award", przyznawaną przez innych blogerów za "dobrze wykonaną robotę". Osobiście nie sądzę, że takową wykonałam, ale nie mnie to oceniać. Tak, więc przejdźmy do zadanych mi pytań. 
1)      Jakie jest twoje drugie imię?
Karolina. Po babci.

2)      Umiesz grać na jakimś instrumencie?
Czy nerwy wliczają się do instrumentów? A tak poza tym to nie.

Jeżeli nie to, na jakim chciałabyś się nauczyć?
Hmmm chyba na gitarze

3)      Wymarzona praca? 
Cóż w przyszłości chciałabym robić to, co kocham, czyli pisać. Marzę by w przyszłości utrzymywać się z własnej pasji. Lecz życie nie jest takie kolorowe, więc albo zostanę lekarzem albo prawnikiem.

4)      Co byś zrobiła, gdybyś mogła sama siebie stworzyć? ( Wygląd, charakter)
Zmieniłabym swoje podejście do świata.  Zastąpiłabym moją arogancję i brak szacunku na cechy bardziej przydatne w życiu. Np na: życzliwość i szacunek do starszych. Lecz kto wie może z czasem same z siebie się zmienią. Jak to powiedział pewien gość „ Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz, co się trawi”

5)      Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
Tak, więc cała moja historia zaczęła się od tego bloga: http://oboz-herosow-nico-di-angelo-spite.blogspot.com/. Był to pierwszy, jaki poznałam. Czytałam go rozdział po rozdziale, zaczynając od razu od pierwszego. Wraz z czytanym tekstem coraz bardziej uświadamiałam jak dużo emocji, swojego czasu i przede wszystkim siebie autorka tego bloga w niego wkłada. Było to moim zdaniem piękne. Nawet, jeśli ona go usunie, to i tak gdzieś tam i Londynie, w głównym biurze baz danych Google, zostanie on zapisany. Nawet, jeśli go porzuci to i tak zostanie on, i jakaś inna osoba tak jak ja w tamtej chwili, odkryje go. Autorka tego bloga, zostawi coś po sobie, i w ten sposób może nigdy nie zostać zapomnianą. Gdy przez bardzo długi czas nie wstawiała postów poczułam się tak jakby nagle coś z mojego życia zniknęło. To był taki impuls. Wtedy postanowiłam wypełnić tą dziurę, własną historią. I tak w styczniu usiadłam do laptopa, założyłam nowy profil, skrzynkę, i..Bloga. Napisałam pierwszy rozdział. Wstawiłam. Potem przez długi czas nic nie pisałam. W pewnej chwili zobaczyłam komentarz a właściwie dwa, jakie napisała Aika. Pierwszy, że podobał jej się rozdział a ten drugi napisany później, że ona nadal czeka na dalszą część historii. I to skłoniło mnie do dalszego pisania. To oraz strach, że zostanę zapomniana. Że nie pozostawię po sobie nic, co by komukolwiek przypomniało, że istniała kiedyś taka osoba.

6)      Jak zabijasz czas?
Przeważnie czytam książki, słucham muzyki, albo piszę ( np.:rozdział)
7)      Jaką postać fikcyjną byś ożywiła?
Albusa Dumbledora by nauczył mnie jak powinnam postępować w życiu.

8)      Znajdujesz starą lampę, pocierasz 3 razy i wylatuje z niej dżin, jakie są twoje 3 życzenia? ( Nie działa więcej życzeń xd)
Moim pierwszym życzeniem było by: Spraw bym stała się użyteczniejsza dla ludzi.
Drugie zaś by brzmiało: Spraw by na świecie panował pokuj, dostatek i harmonia
A trzecie: By nie było uzależnień i złych ludzi

9)      Wolisz, nigdy nie zaznać miłości czy przyjaźni?
Wolałabym nigdy nie zaznać miłości. Bo przyjaźni po trawi przetrwać więcej niż miłość. Wyobraźcie sobie, że nie macie przyjaciół a kochana przez was osoba was odtrąca. I co w tedy? W przyjaźni jest inaczej. I to właśnie przyjaźń a nie miłość jest, przynajmniej mi, bardziej potrzebna w życiu.

10)   Jakie zwierze Cię charakteryzuje?
Lew. Jestem dzika i zbuntowana, lecz po trawię być łagodna i miła.

11)   Czy usunęłabyś teraz bloga?
Cóż potrafiłabym, lecz z ogromnym żalem. Jednak jak by się tak bardziej zastanowić to…Nie, nie umiałabym się tego wszystkiego pozbyć.

Tak, więc to są moje odpowiedzi, a teraz, kogo ja chciałabym nominować
Klaudię, (Aikę)
Olę, (Wathewę)
Anię, (Mizuki)
Martę, (Lisę)
Monikę
Jagodę, (Jimi)
Julę (Li Julę)
Kyou Ghulity
Kociarę
Fallen Angel
RayNiss
A oto moje pytania:
1.       Co cię skłoniło do pisania bloga?
2.       Czy masz jakieś zwierzęta?
Jeśli tak to, jakie i jak mają na imię?
3.       Ile masz lat?
4.       Masz jakieś pasje? (Poza pisaniem)
5.       Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
6.       Jakim typem dziewczyny jesteś?
7.       Jakie komentarze lubisz najbardziej, a jakich nie lubisz?
8.       Jakie jest twoje największe marzenie?
9.       Jakiego typu muzyki słuchasz i jaki jest twój ulubiony zespół?
10.   Czy chciałabyś w przyszłości dalej prowadzić bloga?
11.   Jak piszesz bloga? Masz od razu ułożony plan czy wszystko piszesz na żywioł?
To tyle.Pozderki :)

2 komentarze: